2019. november 2., szombat

Magyar fiút vertek meg tegnap Szabadkán!

 

Mint a DélHír is beszámolt róla, tegnap heten megtámadtak és brutálisan megvertek egy 17 éves  fiatalt Szabadkán. Portálunk információi szerint Sz. Ármin a színházba tartott és várta a városi buszt, amelyben barátnője ült, amikor heten minden ok nélkül rátámadtak a Lifkánál, az ottani buszmegálló mögött, és botokkal agyba-főbe verték, súlyos testi sérüléseket okozván neki. A rendőrség egyelőre hallgat.


„A Lifka mögött egy buszmegállónál, pontosabban a buszmegálló mögött, ahogy sétáltam, ott állt és ült hét vagy hat fiatalember, nagyjából olyan idősek mint én, és rám szóltak, hogy álljak meg. Én először visszamondtam nekik, hogy nem, és arrébb mentem, amikor másodszorra rám szóltak, és elkezdtek közeledni felém, ők pedig odaértek hozzám, mondták, hogy forduljak meg, és elkezdtek verni”
– nyilatkozta a megvert magyar fiú.






HETEN vertek össze brutálisan egy szabadkai fiút!


 

A Kurir napilap beszámolója szerint Szabadkán brutálisan megvertek egy 17 éves fiút.

Tegnap  este A. S.  színházba akart menni barátnőjével. Éppen a barátnőjét várta, amikor hét  „fiú“ megjelent, majd körülvették a 17 éves srácot, és brutálisan megverték, súlyos testi sérülések okozván neki.
A sértettnek a bántalmazás következtében kulcscsont törése keletkezett, az orvosok több öltéssel varrták össze a halántékát.
A rendőrség eddig még nem adott ki hivatalos közleményt az esettel kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése