2023. december 26., kedd

„Meg kéne téged ölni, te szemét magyar”

„Meg kéne téged ölni, te szemét magyar”

2023. dec. 25. 9:11

Vasárnap délután Újvidéken egy ismeretlen férfi megtámadta és soviniszta módon inzultálta Ivan Fece Firčit. Az ismert zenész a Beta hírügynökségnek elmondta, hogy a Liman 4-es városrészben egy férfi az autója elé ugrott és soviniszta módon sértegetni kezdte.

„Szó szerint üvöltözött. Sértegetett, káromkodott, és azt mondta, hogy meg kéne téged ölni, te szemét magyar. Aztán elkezdte ütni az autót, s kárt tett a lámpában” – mondta Fece, aki hozzátette, a férfi ezután elsétált, és amikor ő kiszállt az autóból, hogy megnézze, milyen károk keletkeztek, a férfi visszajött, és fizikailag megtámadta, megpróbálta megütni.

„Ekkor megjelent három férfi, akik jóhiszeműen megkérdezték, mi a helyzet, s erre a támadó elsétált, ők pedig azt mondták, hogy fizetnek, ha nem hívom ki a rendőrséget. Közöltem velük, nem nyomtattak még annyi pénzt, ami fejében én elhallgatnám a történteket. Ezután hívtam a rendőrséget, akik kijöttek és őrizetbe vették a támadót, aki megbilincselve tovább szidott engem, valamint a rendőröket, akikre szintén rátámadott” – mondta Fece, aki elmondta, minden jogi lépést megtesz annak érdekében, hogy a támadó a lehető legszigorúbb büntetést kapja.

Fece arról is beszélt, hogy a rendőrkapitányságon felvették a nyilatkozatát az esettel kapcsolatban, és többek között állampolgárságáról is beszélt a rendőrökkel.

„Közöltem velük, talán nem fontos, de hogy teljesen abszurd legyen a dolog, nem vagyok magyar. A szüleim annyi vegyes házasságból származnak, hogy nincs domináns nemzetiségünk. Boldog voltam, amíg Jugoszláviában képes voltam jugoszlávnak érezni magam” – mondta.

https://szmsz.press/2023/12/25/meg-kene-teged-olni-te-szemet-magyar/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése