2024. június 28., péntek

Nem éreztem, hogy a másét érintem, akkor sem, amikor először megláttalak és megkívántalak. Örökké az enyém voltál, jobban mint én a magamé, és jobban mi te a magadé.
Nisam osećao da diram u tuđe ni kada te prvi put videh i poželeh. Oduvek si bila moja više nego što sam ja svoj, i više nego si i sama svoja
Mika Antić

Mindent az elnökre taszítottunk. Vezesse valaki legalább a Kormányt, valaki a Képviselőházat, valaki az Alkotmánybíróságot, vagy legalább a Labdarúgó Szövetséget.
Svalili smo sve na predsednika. Dajte da neko vodi Vladi, neko Skupštinu, neko Ustavni sud, a bar neko Fudbalski savez.
Dobrivoje Antonić

Örök optimista vagyok, nem akarom azt mondani, hogy nincs mentségünk.
Večiti sam optimista, neću da kažem da nam nema spasa.
Igor Blaža Blažević

A hanyatlás túl sokáig tart és mi türelmetlenek vagyunk, mert az életünk rövid.
Sunovrat predugo traje, a mi smo nestrpljivi, jer su naši životi kratki.

Akik megszerezték a privilégiumot, nem ismerik fel mások szenvedését.
Oni koji su prigrabili sve privilegije, ne prepoznaju tuđe patnje.
Svetlana Ceca Boljković

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése