2018. április 8., vasárnap

Vajdaságban súlyos visszaélések lehetnek

Egy zentai olvasó arról számolt be, hogy a VMSZ-es aktivista rossz helyre ikszelt, mert véletlenül nem a Fideszt húzta be, viszont azonnal hozott új szavazólapot, pedig azokat elvileg szigorúan nyilvántartják. Nem gondoltam volna, hogy ezek ilyen pofátlanul csalnak. Index:

(...) Ezzel szemben a Vajdaságból már érkeztek ilyen hírek, a helyi Délhír például azt írta pár napja, hogy a Vajdasági Magyar Szövetség fizetett aktivistái gyanúsan bánnak a levélszavazatokkal. A lap egyik szabadkai olvasója azt írta, hogy apolitikussá vált az itthoni őrület miatt, ezért
ÉRVÉNYTELENÜL SZAVAZOTT ÉS ÁTHÚZTA A LAPOT. A VMSZ-ESEK BEGYŰJTÖTTÉK A LEVELET, MAJD NÉHÁNY ÓRÁVAL KÉSŐBB TELEFONON KÉRTÉK SZÁMON, MIÉRT VOKSOLT ÉRVÉNYTELENÜL? - EZ CSAK A LEVÉL FELBONTÁSÁVAL DERÜLHETETT KI.
Egy bánsági olvasó is visszaélésről panaszkodott, neki egy VMSZ-tag ismerőse ajánlotta fel, hogy segít kitölteni a lapot, mert az „nagyon bonyolult feladat”.
El is mentem az ismerősömhöz, aki majd leszédült a székről, amikor látta, hogy a Jobbikot X-eltem be, aztán számon is kért, hogy én miért nem az Orbánékra szavazok.
Később barátja kérésére nyitva hagyta mindkettő borítékot.
Utólag már belátom, hogy ezzel az erővel akár kukába is dobhattam volna a szavazatomat, mert azt vagy kicserélik vagy csak simán megsemmisítik.
Egy zentai olvasó arról számolt be, hogy
a VMSZ-es aktivista rossz helyre ikszelt, mert véletlenül nem a Fideszt húzta be, viszont azonnal hozott új szavazólapot, pedig azokat elvileg szigorúan nyilvántartják. Nem gondoltam volna, hogy ezek ilyen pofátlanul csalnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése