2020. szeptember 17., csütörtök

Aleksandar Vučić se prijavio za direktora RTS?!

U samu prijavu naša redakcija je ekskluzivno imala uvid, a sadržinu prenosimo u celosti: 

Vučićeva prijava za direktora FOTO: Printscreen 
 Vučićeva prijava za direktora FOTO: Printscreen

"Prijava po konkursu:

Za generalnog direktora Javne medijske ustanove Radio-televizije Srbije, koji je 21. avgusta 2020. raspisala Javna medijska ustanova Radio-televizija Srbije. 

FOTO: Printscreen  
FOTO: Printscreen

Prijavljujem se na konkurs za direktora RTS-a jer ispunjavam sve uslove za vođenje javnog servisa, koji je postao servis stranke koju vodim. Naime, zovem se Aleksandar Vučić i ukratko ću vam izložiti moju biografiju.

Ispunjavam sve osnovne uslove konkursa: državljanstvo Republike Srbije

Imam prebivalište na teritoriji Republike Srbije, a stan za to prebivalište mi je dodeljen prilikom bombardovanja zločinačke NATO Alijanse. Imam VSS i ugledan sam stručnjak za obavljanje poslova ustanove javnog medijskog servisa, što ću dodatno obrazložiti, i imam 10 godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima, naime sem toga nisam ništa ni radio – odmah sam nakon kratkog iskustva u gvožđari u Londonu dobio mogućnost da rukovodim, ali i da se bavim poslovima medija i novinarstva.

Ne mogu da kopiram i dostavljam dokaze koje tražite, jer moj brat je imao veoma loše iskustvo sa tim. Iskoristili su mu neki kriminalci ličnu kartu. Razumećete me. A i moji podaci su opšte dostupni. Jedino to za gvožđaru u Londonu ne mogu da dokažem. Neki namćor Indus sve zaboravio.

               Aleksandar i Andrej Vučić, Foto: Starsport 
Aleksandar i Andrej Vučić, Foto: Starsport

Rođen sam 5. marta 1970. godine kao stariji sin Angeline (devojačko Milovanov) i Anđelka Vučića. Imam mlađeg bata Andreja Vučića. Prilikom rođenja imao sam "kilo i nešto i sav smežuran". Moja majka je dala drugu informaciju o mojoj težini i rekla da sam imao 2,6 kg, ali ja sam je demantovao. Može se reći da sam se novinarstvom počeo baviti po danom rođenja jer sam već moju težinu, koju je potvrdilo i osoblje porodilišta, uspeo da javno opovrgnem. To sam uspeo, iako je majka radila na RTS-u, dakle bio sam iznad RTS-a.

Ali moju sposobnost da vodim RTS mogu da dokumentujem i nekim najvažnijim činjenicama iz moje biografije:

Za vreme rata u Bosni i Hercegovini 1992. i 1993. godine sam vodio radio stanicu Kanal S, na Palama po preporuci mogu političkog oca Vojislava Šešelja.

Bio sam ministar informisanja u vladi Mirka Marjanovića za vreme vlasti našeg partnera, Slobodana Miloševića, i uveo sam drakonske kazne za sve one novinare čije se pisanje kosilo sa politikom Slobodana Miloševića i Vojislava Šešelja.

Predsednik sa političkim ocem Vojislavom Šešeljem Foto: Printscreen  
Predsednik sa političkim ocem Vojislavom Šešeljem Foto: Printscreen

Kazna su se morale platiti u roku 24 sata, u protivnom bi njihova imovina bila zaplenjena. Ugasio sam tako „Dnevni telegraf“, „Evropljanin“ i "Naša Borba". Ugasio sam i "Radio Indeks"... Išao sam onda i dalje. Ugasio sam Radio Senta, Kikinda, TV Pirot, Radio Siti u Nišu. Tada sam sa kablovske mreže skinuo sve strane TV kanale, a zemaljskim stanicama sam zabranio reemitovanje stranih programa. Strane medije sam označio kao špijune i pratila ih je, kao i domaće "strane plaćenike" služba bezbednosti.

FOTO: Printscreen 
 FOTO: Printscreen

Neposlušnom Slavku Ćuruviji, osnivaču nekih od medija koje sam ugasio, rekao sam da ću mu se "kad tad osvetiti" jer je, zamislite, nastavio da trabunja i kada sam mu ugasio sve medije. Na sreću nije bilo potrebe jer je Slavko Ćuruvija ubrzo ubijen. A od toga imam duševni bol jer je njegova udovica izjavila da sam "umešan u ubistvo" njenog muža, a rekla je i da sam bio "ne samo kreator zakona o informisanju, već i u praksi progona novinara".

Kao nagradu za prethodno, odmah sam izabran za člana Upravnog odbora Beogradskog univerziteta i Filozofskog fakulteta, koji je studirao onaj smrad Đinđić. Nije manje važno da sam za vreme bombardovanja rešio i svoje stambeno pitanje, pa nemate potrebe da mi rešavate stambeno pitanje, ali ćemo se oko toga još dogovoriti, ako me izaberete.

Vučić i Klinton dva oka u glavi, Foto: Printscreen  
Vučić i Klinton dva oka u glavi, Foto: Printscreen

Međutim, kao kaznu za prethodno bio mi je zabranjen ulazak u Evropsku uniju, u čijim zemljama sada nogom otvaram vrata Angele Merkel, Makrona i drugih. Da ne govorim o Donaldu Trampu, od njega sam dobio hemijsku olovku, iako sam prethodno dva miliona evra dao njegovoj protivnici Hilari Klinton, preko fondacije Hilari i Bil Klinton", kaže se na kraju prijave.

Dakle, prijava je stigla u RTS, ostaje samo da vidimo da li se neko šalio ili se predsednik stvarno kandidovao za novog generalnog direktora RTS.

Radio-televizija Srbije još nema generalnog direktora, pošto je Draganu Bujoševiću zvanično istekao mandat, do sada su se na konkurs prijavili Budimir Marković i Svetislav Nedeljković, a dobili smo i trećeg kandidata: Aleksandra Vučića! Kako Direktno.rs saznaje, prijava predsednika Srbije za novog direktora Javnog servisa stigla je jutros na adresu Takovske 10. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése