2021. július 28., szerda

Magyar Attila: Megérett a helyzet, hogy összeüljön a Tanyaszínház elnöksége!

Magyar Attila: Megérett a helyzet, hogy összeüljön a Tanyaszínház elnöksége!

Magyar Attila – Öcsi, a Tanyaszínház elnökségi tagja, aki hosszú éveken át vezette az intézményt, azt mondta, eléggé összesűrűsödtek a problémák, ezért megérett a helyzet, hogy összeüljön a civil szervezet elnöksége.

– Valami oknál fogva engem leváltottak, így másfél hónapja már nem én vagyok a Tanyaszínház elnöke, úgyhogy a történtekhez nekem semmi közöm. Még azt sem tudtam, hogy ki és milyen darabot rendez, ki játszik benne, és mi az útirány. Gyakorlatilag nem sokat tudok hozzáfűzni, mert az előadást még nem néztem meg. Viszont, ha valakik látták, és ilyen döntés született, akkor bizonyára van valami okuk erre. Én annyit tettem, hogy írtam a Tanyaszínház elnökségének a közös oldalára és kezdeményeztem, hogy hívjuk össze az elnökség ülését, mert megérett rá a helyzet. Nem tartom helyesnek azt, ahol most tart a történet – nyilatkozta a Szabad Magyar Szónak Magyar Attila.

Azt a kérdést, hogy a politika ilyen módon beleavatkozhat-e a művészetekbe, Magyar nem kívánta kommentálni, mert, mint fogalmazott, politikamentesen nem lehet színházat csinálni.

– Huszonhét éven át vezettem a Tanyaszínházat. Inflációs és háborús években is. Aztán a „mór megtette kötelességét, a mór mehet” – én ezt így fogtam föl, leváltottak, most meg ez történik. Nem tudom, mi lesz ennek a végeredménye – nyilatkozta Magyar Attila.

Hajnal Jenő, a Magyar Nemzeti Tanács elnöke kedden arra szólította fel a társulatot, hogy mondja le az idei turnét:

Hajnal Jenő: A Tanyaszínház mondja le az idei turnét!
https://azure.szabadmagyarszo.com/2021/07/27/hajnal-jeno-a-tanyaszinhaz-mondja-le-az-idei-turnet/
2021-07-27 16:25

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése