2022. március 28., hétfő

Jó ez így nektek?

 Nem érhető el leírás a fényképhez.

2022. március 26. 16:17

Kedves Barátaim, Ismerőseim!
Négy évvel ezelőtt, szintén a Magyarországi választások után döntöttem úgy, hogy nem foglalkozom politikával a fb-on. Négy évvel ezelőtt felháborodtam, hogy édesanyámat felkeresték VMSZ aktivisták, hogy segítenek a szavazócédulát kitölteni, ha igényli. Nem igényelte. Négy évvel ezelőtt ezt dühösen közöltem ezen a platformon. Ezek után tömegével érkeztek a kommentek, hogy mit gondolok én, jobb, ha elhallgatok és legyek hálás, hogy megkaphattam a magyar állampolgárságot. Tömegével töröltem. ( milyen jó, hogy ezt virtuálisan könnyedén meg tudom tenni)
Kedves Barátaim a helyzet jelenleg fokozódott.
A részletek a cikkben olvashatók és láthatók.
Na most, van több kérdésem a kedves vajdasági választókhoz ( a politikai vezetőkhöz nem, mert ők egyértelmű, hogy a pozíciójukat védik minden áron 🤬)
1. Jó ez így nektek?
2. Nem zavar Benneteket, hogy ezzel még nagyobb űr keletkezik az anyaországi magyarok és a külhoni magyarok között?
3. Nincs szégyenérzésetek, hogy ennyire ostobának néznek benneteket? Szégyenérzés, hogy ilyen módon vettek meg benneteket? A szerbiai postások sztrájkot ne hozzátok fel magyarázatként!!
4. Ennyire le kell süllyedni erkölcsileg, hogy megtarthassátok a munkahelyeiteket?
Én délvidéki, vajdasági magyarnak tartom magamat. És ezt büszkén vallom. Vegyes környezetben nőttem fel, horvátokkal, bunjevácokkal, szerbekkel, zsidókkal, németekkel stb. Megtanultam az Embert becsülni és tisztelni, nemzeti, vallási hovatartozás nélkül.
Szomorú vagyok. Gondolkozzatok el, de komolyan.
 
Zsuzsa Sinkovich

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése