Juhász Bálint, a Tartományi Képviselőház nemrégiben megválasztott elnöke és a Prosperitati Alapítvány vezetője kétmarokra szórja a közösségi médiában a pénzeket a saját önreklámjára.
A nyilvános adatok szerint Juhász 25 ezer eurót költött el csak a Facebookon, mindezt alig négy év alatt. És a pénzvonaton a jelek szerint nincs is fék, hiszen csak a múlt héten további 163 eurót fordított saját promóciójára a kishegyesi politikus.
Míg a Prosperitati Alapítvány célja a délvidéki magyar közösség gazdasági felemelkedése és támogatása, addig úgy tűnik, hogy Juhász Bálint nem restelte „ismeretlen eredetű” erőforrásait arra, hogy saját imázsát építse. A kérdés az: miért van szükség arra, hogy egy politikus ilyen mértékben hirdesse magát a közösségi médiában? Miért nem a tettei beszélnek helyette? Egy olyan közösségben, ahol az emberek küzdenek a megélhetésért, igazán visszás, hogy a vezető politikusaink ilyen mértékű összegeket fordítanak saját népszerűsítésükre.
Főleg, hogy a saját adóbevallása szerint, erre igen nehezen lenne lehetősége:
A 25 ezer eurós összeg, amit Juhász saját hirdetéseire költött, egyértelműen túlzó. Ez az összeg nemcsak pazarlás, hanem tiszteletlenség is a közösséggel szemben, akik azt várják el, hogy a politikai vezetők a rájuk bízott hatalommal felelősen és átláthatóan kezeljék.
Juhász Bálint szerencséjére és egyben a délvidéki magyarság balszerencséje, azonban az, hogy semmiféle retorziótól, belső vizsgálattól vagy felelősségre vonásától nem kell tartania a politikusnak. Mint ahogy az Atlasz-hegynyi mértékű reklámra fordított összegek származásáról sem kell senkinek elszámolnia. Hiszen nincs sem olyan ellenzéki erő, sem olyan állami szerv vagy akár olyan belső VMSZ-es kontroll sincs, amely ezt a bicskanyitogató pénzégetést számon kérhetné Juhászon.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése