2023. december 11. 15:37
Az elmúlt harminc napban a Szerb Haladó Párt 50 227 eurót költött a Facebookon arra, hogy Aleksandar Vučić bejegyzései minél több emberhez eljussanak. Ami a Facebook reklámokat illeti, a második helyen is egy haladó párti politikus áll, ugyanis Aleksandar Šapić, Belgrád főpolgármestere az elmúlt egy hónap során 18 935 eurót fizetett az FB-nek, hogy a bejegyzései minél több ember hírfolyamában megjelenjenek.
A dobogó harmadik fokán Pásztor Bálint áll: a Vajdasági Magyar Szövetség megbízott elnök bejegyzéseinek a népszerűsítésére a párt november 8. és december 7. között 17 470 eurót utalt a Facebooknak. A negyedik helyen is VMSZ-es politikus található, méghozzá a párt tartományi listavezetője: Juhász Bálint, a Prosperitati Alapítvány ügyvezetőjének bejegyzéseire a VMSZ 9503 eurót költött.
Érdekes, hogy a VMSZ két politikus a költségek tekintetében megelőzi a Szerb Haladó Párt Facebook-oldalát, amelynek a bejegyzéseire egy hónap alatt 6771 eurót fordított a párt. A szerbiai top20-ban még két vajdasági magyar szereplőt találunk: a 9. helyen Kovács Elvira, a VMSZ elnöke áll 3161 euróval, míg a 19. helyre a Pannon Televízió jött fel, amely harminc nap alatt 1416 eurót költött az FB-hirdetésekre, ebből 661 eurót az elmúlt hét napban fizettek ki a Facebooknak.
A három VMSZ-es politikus bejegyzéseire a Vajdasági Magyar Szövetség november 8. és december 7. között 30 134 eurót költött.
A részletek itt:https://szmsz.press/2023/12/11/fb-reklamok-1-vucic-2-sapic-3-pasztor-4-juhasz-5-szerb-halado-part/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése