„Ezt a kétnyelvű iskolákban dolgozó igazgatók és tanárok fedezték fel… Vajon a matematikában 2+2 az nem négy a legtöbb ember számára?” – mondta Papuga.
Az oktatásügyi minisztérium és Obradović miniszter számára Borislav Stefanovićnak, a DS frakcióvezetőjének is volt kérdése.
„Obradović azok közé a miniszterek közé kerül, akik soha nem teljesítik ígéretüket, és büszkén beáll Goran Knežević miniszter aflatoxin-botránya, Milan Bačević csatornaépítési ügye és a többi sikertelen és hozzá nem értő miniszter mögé?” – tette fel a kérdést Stefanović.
Hozzátette, felmerül az a kérdés is, hogy milyen üzenet ez azoknak a tanulóknak, akik készültek a vizsgára, ellentétben azokkal, akik megvették ezt a vizsgát. „Ez a hatalmi párt divatja, mely a diplomaszerzésnek ezt a módját tanulta meg?” – kérdezte Stefanović.
A szerdára halasztott kisérettségi magyar nyelvű matematika póttesztjének 20 feladatából 9 nem volt azonos a szerb nyelvű teszt feladatsorával – erősítette meg Joó Horti Lívia is, a Magyar Nemzeti Tanács Közoktatási Bizottságának elnöke is a Vajdasági RTV-nek adott nyilatkozatában.
http://www.vajma.info/cikk/szerbia/18762/Vajon-magyarul-22-az-5--avagy-miert-kaptak-masik-tesztet-a-kisebbsegiek.html, 2013. június 20. [16:07]
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése